Wednesday, October 15, 2008

At Last...

cantik tak...agak-agak boleh la kan masuk ngan painting tu...

After a long wait for about 2 months at last I got my car. Akhirnya dapat jugak pakai kereta tu, dah lama dah dok mengidam nak pakai, sampai at one time dah rasa cam kempunan. We had to go all the way to Rawang to get the car. Hubby had been very patient waiting for all the hassles to clear up before we could take the car home. He let me drove the new car and purposely drove his car at a snail’s speed, so that I wouldn’t be lost…I am so terrible when it comes to direction he…he...that was so considerate on his part wasn’t it…Tapi masa kat highway dia sengaja stayed kat lane paling kiri, droving at 60/kmj konon-konon he let me lead…pas tu dia speed gila-gila and honked at me, sambil tunjuk sign apa la…mak ngot…ceh, langsung tarik balik segala puji-pujian dan diganti dengan tuuut…yang paling menyakitkan hati bila dia gelak-gelak cakap "apa la takkan teknologi xxx yang 1.1cc tu nak lawan ngan Honda!" Grrrrr…!!!!Eleh malam tu dia yang kecewi dok belasah keta tu, bawak pegi merata la…siap tanya ada apa-apa nak dia tolong belikan kat kedai tak…cari excuse nak bawak keta baru la tu! Tapi ada satu lagi cite yang best…dapat beli bunga…he..he.., a big bouquet for the living room ( the only flower in the house). Ni pun dari awal tahun dok plan tapi baru sekarang jadi kenyataan. Thanks to KS and Wiweed for taking me to that fabulous shop. Kalu tak rasanya tahun depan pun belum tentu ada bunga kat umah . So it helps to soften the austerity and starkness of the room. Seperti biasa when I asked hubby for commence he only answered berapa lama benda ni boleh tahan kat situ? Oh…thank God Ammar wasn’t around when I put the flowers and up until now he doesn’t realize the flowers are there. So the bouquet is still pretty and very much intact. I’m being extremely careful and worried sick about the flowers but couldn’t really care less bout the car. Guess I’m more excited about the flowers than the car huh…;op

No comments: